دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵

توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی اردبیل انجام شد؛

معرفی کتاب‌های منتخب فروردین‌ماه در ویژه‌نامه الکترونیکی

كتاب‌خوان ماه ـ فروردين

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اردبیل از ارسال ویژه نامه الکترونیکی معرفی کتاب‌های منتخب فروردین ماه به ارگان‌های اجرائی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی اردبیل؛ رباب عزیزخانی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی این استان با اعلام این خبر گفت: «۵۰ کتاب سال» طرحی برای معرفی ماهانه تعدادی از کتاب‌های خواندنی از حوزه‌های مختلف است که توسط کارشناسان و صاحبنظران انتخاب شده است و به کتابخانه‌های عمومی، ابلاغ می‌شود.

وی افزود: در اولین ماه از اجرای طرح «۵۰ کتاب سال»، ۴ عنوان کتاب در حوزه‌های دین و اخلاق، ازدواج و خانواده، دفاع مقدس و رمان در فروردین‌ماه سالجاری، توسط نهاد کتابخانه‌ها، انتخاب و در ویژه‌نامه‌ الکترونیکی کتابخانه‌های عمومی کشور به ارگان‌های اجرائی استان معرفی شد.

وی درباره این ویژه‌نامه الکترونیکی تصریح کرد: این ویژه‌نامه الکترونیکی توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی اردبیل تهیه و تدوین شده و اسامی کتاب‌های منتخب هر ماه را از طریق شبکه دولت در اختیار ارگان‌های اجرایی استان قرار می‌دهد.

مشاور استاندار در امور کتاب و کتابخانه‌ تصریح کرد: برگزاری جلسات معرفی، نقد و بررسی کتاب، اطلاع‌رسانی در شبکه‌های مجازی و مطبوعات، برگزاری جلسات همخوانی و تهیه و توزیع الکترونیکی پوستر کتب از دیگر فعالیت‌های در دست اقدام این اداره کل است.

گفتنی است؛ پیش از این نیز ویژه نامه‌های الکترونیکی با هدف معرفی کتب منتخب حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی اردبیل، تهیه و در هفته دفاع مقدس و دهه مبارک فجر به نهادهای اجرائی استان ارسال شده بود.